A Lakon Spaceways tárgyalja a SC Overcharge kihívást
A Lakon Spaceways által rendezett részvényes rendezvényen további részletek derültek ki a nemrég bejelentett Type-8 kereskedőjéről.
Több száz, a hajófejlesztő vállalathoz jelentős pénzügyi kapcsolatokkal rendelkező személy gyűlt össze a Lakon Spaceways központjában az Alioth 1 a-n. A Type-8 stílusos bemutatóját lelkes taps fogadta, és az egyik jelenlévő azt állította, hogy a hajó „figyelemre méltóan alkalmasnak” fog bizonyulni a speciális közepes teherhajóként betöltött pozíciójában.
Az elnök, Naomi Landseer megvitatta a nemrég megjelent SCO Frame Shift Drive által támasztott tervezési kihívásokat.
„A Lakon jelentős összegeket fektetett be a kutatásba és a tervezési kezdeményezésekbe, hogy beépítse az Achilles keretváltós meghajtóváltozatát. A meghajtónak a rendszeren belüli utazást felgyorsító potenciálja minden korábbi elképzelést felülmúl. Biztosítanunk kellett, hogy a Lakon olyan konstrukciót tudjon biztosítani, amely képes minimalizálni a hajókra nehezedő hihetetlen terhelést, amelyet a szupercirkáló túltöltési technológia okoz.”
„Ezért, mivel a Type-8 már csak hetekre volt a prototípus fázistól, a projektet áthelyeztük az elméleti szakaszba, és felkértük az iparág vezető mérnökeinket és technikusainkat a megoldásokra. A kiigazításaink eredményeként a legnagyobb hajóváz megtartotta a közepes méretbesorolást. Hihetetlenül hálás vagyok a Lakon figyelemre méltó munkatársainak az elmúlt hónapok során végzett számtalan munkaóráért, amelyekkel határidőre hozzáigazították a hajótestet az első tesztelési tételünkhöz.”
„Örömteli, hogy az SCO keretváltó meghajtás sokkal hatékonyabban fog működni a Type-8-ban, mint bármely más, a piacon jelenleg kapható dedikált kereskedelmi hajóban. Alig várom, hogy hamarosan bejelenthessük a Type-8 hivatalos megjelenését.”